Klocki do Can-Am Outlander 1000 / Can-Am Renegade 1000
Prawy przód
Katalogi doboru klocków Magnum Braking
Ważne! przy wyszukiwaniu klocków należy wpisywać numer klocka bez ostatniej jedynki np. AT4431 wpisujemy na stronie jako AT443.
Quady.pdf
Offroad-cross-enduro.pdf
Onroad-szosa.pdf
Skutery.pdf
Crossref-Magnum-EBC.pdf
Crossref-Magnum-Ferodo.pdf
Klocki hamulcowe - oznaczenia
M- standardowa mieszanka Magnum braking
High friction (wysoki współczynnik tarcia). No fading. Długa trwałość. Nie agresywne w stronę tarczy. Sinter Metal.
SV- Magnum braking mieszanka "heavy duty"
Gdzie inne się poddają: SV idzie dalej! Wyprodukowane dla ekstremalnego wysiłku: błoto, piach, woda. Używanie do off roadu - Cross, Enduro, ATV. High friction (wysoki współczynnik tarcia), No fading. Bardzo długa trwałość - ale bardzo agresywne dla tarczy!
Pamiętaj przed montażem!
Tarcze przed montażem klocków należy odtłuścić "Brake Cleanerem"
Usuńcie depozyt ze starych klocków na tarczy (jeśli taki powstał) papierem ściernym
Przed montażem należy oczyścić piasty i inne elementy układu hamulcowego z rdzy i zanieczyszczeń
Procedura docierania klocków:
1. Po osiągnięciu szybkości ok. 50-55 km/h delikatnie rozpocznijmy hamowanie mające na celu spowolnienie Quada / Motocykla do ok. 15 km/h. Zwalniajmy pedał hamulca po krótkiej chwili. Powtórzmy czynność ok. 6 razy.
(Ważne! nie hamować gwałtownie, nie doprowadzić do zablokowania układu hamulcowego)
2. Podobną procedurę zastosujmy po krótkiej chwili z większych szybkości i większą siłą hamując z 70 km/h do ok. 25 km/h. Czynność powtórzmy 3 razy bez zatrzymywania. Nogę z pedału należy zwalniać natychmiastowo zachowując kilkusekundowe odstępy między hamowaniami.
3. Po zakończeniu tych 2 etapów należy schłodzić układ kilkuminutową jazdą bez zatrzymywania się.
Układ hamulcowy będzie gotowy do użycia po zatrzymaniu się i pozostawieniu Quada / Motocykla do całkowitego schłodzenia klocków i tarcz ok. 15 minutach.
Ważne!
Twój układ hamulcowy ma słabą wydajność? wibracje? drgania hamulca? a może piszczą ci klocki? prawdopodobnie przeprowadziłeś proces docierania nieprawidłowo i zeszkliłeś warstwę zarówno klocków i tarcz. Jeśli udało ci się to wykryć od razu może uda się to wyeliminować należy zdemontować tarcze i klocki oraz usunąć zeszkloną powierzchnie za pomocą papieru ściernego i ponownie odtłuścić tarcze hamulcowe - pamiętać należy także o przeprowadzeniu procesu docierania od początku.