Komplet opon Maxxis Bighorn 3.0
Opona Maxxis Bighorn 3.0 są teraz kierunkowe, co pomaga w przypadku przedniej w skręcaniu, a tylna ma większą powierzchnię styku bieżnika z podłożem, co pomaga w trakcji.
Maxxis ma świetne relacje z wieloma producentami ATV i UTV. Firmy takie jak Kawasaki, Yamaha, Polaris i inne montują opony Maxxis Bighorn 2.0 seryjnie w swoich quadach. Nie ma wątpliwości, że opona Bighorn i Bighorn 2.0 zapewnia dobrą przyczepność w wielu różnych rodzajach terenu, a przez lata nie było powodu, aby ulepszać te opony. Jednak technologia stale się rozwija, co sprawia, że ??koszty produkcji mogą zostać obniżone, a produkcja bardziej imponującego produktu za tę samą cenę może stać się rzeczywistością. Teraz możesz kupic Maxxis Bighorn 3.0!
Opona Maxxis Bighorn 2.0 ma głęboki bieżnik, które ułatwiają odprowadzanie brudu, błota i piasku, pozwalając jednocześnie na lepszą przyczepność ukośnego bieżnika. Radialna konstrukcja opony pozwala na płynną jazdę po nierównym terenie. Opona ma konstrukcję 6-warstwową, co powoduje że jest lekka a zarazem wytrzymalsza na przebicia. Ściany boczne mają dodatkowy wypustki bieżnika, zapewniające lepszą przyczepność w koleinach i większych nachyleniach terenu.
Opona Maxxis Bighorn 3.0 posiada wszystkie cechy 2.0, w tym lekką konstrukcję i jest radialna. Największą różnica jest kształt bieżnika. Przednie opony są teraz kierunkowe, dzięki czemu musza byc zakładane na odpowiednią stronę, aby zapewnić odpowiednią przyczepność. Wypustki bieżnika nadal są tak rozmieszczane aby nadawać się do każdego rodzaju terenu i doskonale się oczyszczać.
Opony tylne Bighorn 3.0 są wielokierunkowe z większą powierzchnią bieżnika niż w wersji 2.0. Podczas gdy wzór bieżnika pokrywa większą część opony, Maxxis nadal doskonale się sprawdza, a także powoduje samooczyszczanie opony.
Przednie opony Maxxis Bighorn 3.0 są po prostu lepsze. Przewyższają 2.0 swoja przyczepnoscią. Podczas gdy stare Bighorny były twardsze, nowe są bardzie miękkie i zwiększają przyczepność. Zmiana kierunku jest łatwiejsza nawet podczas szybszej jazdy.
Tylne opony Bighorn 3.0 nie są kierunkowe i są stworzone do jazdy na wprost powoduja że tył nie zarzuca, co jest dużym plusem. Te opony poruszają się równie płynnie jak stare Bighorn 2.0 i są równie lekkie. Mamy nadzieję, że ostatecznie nowy Bighorn zajmie miejsce starego modelu na większości ATV i UTV.