Specjalniezalecany w skrzyniach biegów, w których trudno zmieniasię biegi oraz w skrzyniach biegów w samochodach marek:Peugeot, Citroen, Renault.
Dowszystkich mechanicznych, zsynchronizowanych lub nie skrzyń biegów,przekładni/dyferencjałów, skrzyni rozdzielczych ihipoidalnych dyferencjałów bez blokady mechanizmu różnicowegopracujących pod dużymi obciążeniami, w samochodach przewożącychciężkie ładunki przy niskiej prędkości obrotowej, lubprzewożących średnio ciężkie ładunki i o wysokiej prędkościobrotowej.
własności
STANDARDY: APIGL-4, API GL-5, MIL-L-2105D
Olejprzekładniowy do obciążonych skrzyń biegów, któregobaza została wzmocniona syntetycznymi dodatkami w celu zapewnienialepszej odporności na wysokie temperatury i dłuższej żywotności. Utrzymujesię w klasie lepkości 80 po 20 godzinach testów na ścinaniewymaganym przez STANDARD SAE J 306 (z lipca 1998). Bardzowysoka moc smarowania obniża tarcie i ścieranie. Klasalepkości 80 w wysokich temperaturach obniża opór skrzynibiegów a tym samym zużycie paliwa. Płynnyw niskich temperaturach pozwala na łatwiejszą zmianę biegówprzy zimnej skrzyni. Potrzebamniejszej siły do zmieniania biegów. Nieszkodliwydla wszelkich typów uszczelnień stosowanych w skrzyniachbiegów. Właściwościantykorozyjne, antypienne.
|